تکنولوژی ارتباطی

تکنولوژی دانشگاه علامه

تکنولوژی دانشگاه علامه

اولین جلسه سال 1396

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ب.ظ

سلام.

سال نوتون مبارک انشاالله که سال خوبی داشته باشین...

اما اولین جلسه از سال نو

به دلیل سهل انگاری مسئولان اموزش دانشکده در کلاس حدود 10 دقیقه ای قفل بودو همه ی بچه ها در راهوا تجمع کرده بودند و سروصدایی به پا شده بود..

با شروع کلاس استاد یادآور کارهایی شد که باید تو عید انجام میدادیم و از بچه ها پرس و جو کرد که پادکست هاتونو انجام دادیم یا نه ... البته در جلسات قبلی استاد پادکست و کامل توضیح داده بودند... اما بچه ها با خوشحالی میخندیدندو از انجام ندادن کارها خوش حال بودند و از خاطرات عیدشون حرف میزند و استادم از این حجم از مسئولیت پذیری بچه ها  برای انجام تکالیفشون خیلی راضی بود و قشنگ میشد تو چهرشون دید:))))

بعد از یاداوری هدف کلاس و توضیحاتی در مورد کاراهایی که باید در راستای هدف این کلاس انجام بدیم چند مورد از کاربرد شبکه های اجتماعی و کاربرد وان نت را برای ما شرح دادند...

بعد از تمرین تایپ 10 انگشتی و توضیح کامل درمورد کاربرد نرم افراز وان نت و طریقه ی استفاده از آن برای جلسه آینده تکالیفی مطرح کردند از جمله نوشتن گزارشی در مورد چه اقتصاد سیاسی پشت تکنولوژی های نوین خوابیده است.

  • مرجان مسجدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی