تکنولوژی ارتباطی

تکنولوژی دانشگاه علامه

تکنولوژی دانشگاه علامه

جلسه ی دوم تکنولوژی ارتباطات 8 صبح

شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ب.ظ
جلسه ی دومم با یاداوری مباحث گذشته آغازشد. بار دیگر کد مورس و نحوه ی استفاده از بیان شد و چند کلیپ از نحوه ی استفاده ی ان نیز برای دانشجویان پخش شد. 
مسئله ی دیگر مطرح شده در این جلسه تایپ 10 انگشتی بود. که نحوه ی استفاده و جایگذاری انگشتان بر روی صفحه کلید به طور مفصل برای دانشجویان توضیح داده شده که کلمات (ک) (م) (س) (ش) برای شروع عنوان گردید. برای تایپ 10 انگشتی ابتدا باید نقاط برجسته برروی صفحه کلید را با انگشت سبابه یا اشاره پیدا کرد و بعد بقیه انگشتان را کنار ان به تربیت قرار داد که انگشته شست برای اسپیس کردن به کار میرود. کلماتی مانند: کشک کمک مکس و.... با استفاده از دو انگشت اخر نوشته میشوند.



مباحث دیگر مطرح شده در کلاس میتوان به شبکه اجتماعی sound cloud اشاره کرد. این شبکه ی اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن صوت مورد استفاده قرار میگرد و یک شبکه اجتماعی صوتی میباشد. و با عضو شدن در ان توسط جمیل میتوانید هم اهنگ را دانلود کنید و هم قسمتی که مورد علاقه ی شماس آپلود کنید.
پادکست: نوعی رادیوی گروهی اینترنتی و توسط کاربران معمولا برروی یک پخش کننده موسیقی دیجیتال قابل دریافت و پخش است.
فیدریدر: راهی برای دسترسی آسان و بدون دردسر و سریع به اخرین اخبار و اطلاعات
برای استفاده از فیدخوان باید در قسمت setting مرورگر chrome ایکون extensions  را بزنید سپس get more  را زده یک صفحه ی جدید باز میشود ودر قسمت سرچ آن کلمه rss را زده و نرم افراز فید خوان را دانلود کرده و سپس میتوانید در هر سایتی فید را فعال کرده تا اطلاعات ان سایت به راحتی دردسترس شما قرار گیرد.


















  • مرجان مسجدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی